New
Apr 27, 2010 7:21 AM
#1
Tak jak w temacie - mamy salę, to piękne wydarzenie stało się faktem. Jeśli ktoś nie wie, gdzie owa szkoła się znajduje zamieszczam linka: http://lo2.szkoly.lodz.pl/ Salę możemy zajmować już od drugiego tygodnia maja. Wcześniej jednak (do piątku właściwie) dyrektorkę musimy poinformować ile osób planuje przyjść i kilka wstępnych terminów naszych spotkań. Ustaliłyśmy wcześniej piątek więc proponowałabym następująco: 14 maja (powiedzmy o 15), 21 maja (też o 15) i może ewentualnie wtorek 11 lub 18 maja? Abyśmy zostali wpuszczeni na teren szkoły, a dokładniej na teren sali klubowej, zainteresowani pojawieniem się muszą mi podać swoje dane. Dyrektorka potrzebuje list z imieniem i nazwiskiem, ale skoro już będziecie przesyłać swoje dane, to dołączcie do imienia i nazwiska dodatkowo swój nick, numer gg i telefonu. Ja zbiorę wszystkie dane w jedność i potem tak uzbierane prześle Wam wszystkich. Dane wysyłajcie na moją skrzynkę emailową: krew_na_scianie@interia.pl Do przesłanych Waszych danych osobowych dodajcie też dane osób, które planujecie namówić na spotkanie. Dyrektorka doradziła nam również, że nie będzie od nas wymagała obuwia zmiennego, ale prosiła o takie zakładane folie na buty (coś w tym stylu jak w szpitalu). Generalnie wizję pierwszego spotkania mamy już omówioną, ale może wszystko podsumujmy raz jeszcze: 1. Wstęp. Satsuki miała się tego podjąć z tego co pamiętam, i tutaj jeszcze dodamy może ewentualnie element, by wszyscy się przedstawili sobie nawzajem; 2. Omówienie sprawy wyboru nazwy, a także zebranie materiałów pod przyszłe Stowarzyszenie (chyba Karolina miała się tym zająć?). Możemy też wstępnie podzielić odpowiednie funkcje tj. przewodniczący, skarbnik, kronikarza, a także pomyśleć nad stroną internetową (czy mamy kogoś, kto by się tym zajął); 3. Konwent w Łodzi i w Zgierzu - trzeba by było omówić nasz udział w tych przedsięwzięciach; 4. I może jakaś wstępna prelekcja. Jeśli nie udałoby się nam wybrać nazwy, to może prezentacja (Neko się do tego zgłosiła, tak?) tematyczna pomogłaby?; 5. Jak czas pozwoli to może jakieś oglądanie anime? Kolejna kwestia - ja jestem w stanie na spotkanie przynieść swojego laptopa. Ile by nam było wstępnie potrzebnych nie wiem, może ktoś coś doradzi w tej sprawie? I w tym miejscu chciałam pięknie podziękować Asi, dzięki której mamy możliwość wstępnego posiadania sali. :) Póki co tyle drobnych uwag ode mnie! |
Apr 27, 2010 7:35 AM
#2
Zajebioza :) Trochę nie podobają mi się te folie, ale chyba jakoś przeżyjemy xP A projektor jakiś mamy, czy będziemy oglądać na jednym laptopie? Bo jak mam robić jakąś prelekcję, to też fajnie by było puścić coś z laptopa na ścianę :) Dane prześlę ci jutro, najpóźniej pojutrze, bo muszę jeszcze pogadać z pewnymi osobami ^^ Mi właściwie pasują piątki jak najbardziej, co do wtorków na razie nie jestem pewna, ale na upartego mogłabym przyjechać :) |
Apr 27, 2010 7:46 AM
#3
Jeeeee!! Kongratulejszyn^^ Teraz jesteśmy ziomy xD Tylko te terminy... strasznie niefajne D: 11 maja u mnie odpada. 14 ewentualnie dam rade. 21 na pewno mnie nie będzie, 18 też raczej nie =-= Nie chcę też psuć tej pięknej chwili, ale nie ma co liczyć na jakąś kosmiczną frekwencję, bo jednak maj to beznadziejnie maturalny miesiąc, nawet konwentów w maju nie ma =-= Tak, ja mogę opracować ten wstęp, tylko musicie mi powiedzieć, jak wy to widzicie, i nie wymagajcie ode mnie cudów, dzień wcześniej będę miała maturę xD edit: A, no i ja mogę przynieść swojego Kapcia |
<b>Ave Totoro</b> <b><font color="purple">Zniszczę Cię. Uun.</font></b> |
Apr 27, 2010 1:06 PM
#4
Zdecydowanie wypadałoby na pierwszym spotkaniu popisać się jakąś frekwencją. Satsuki to napisz dokładnie jakie terminy by Ci pasowały - coś się pokombinuje. Asia wspomniała o rzutniku i chyba dyrektorka przyjęła to do wiadomości i właściwie tyle..może Asia jakoś konkretniej zrozumiała jej gest. :) Co do wstępu - to takie małe organizacyjne "tytułem wstępu", jak coś pytaj mnie na gg Satsuki :) Póki co mam dane od Tezuki, Agsuzuki i swoje. :) |
Apr 27, 2010 2:14 PM
#5
Ja wyśle ci Kasiu moje dane jutro, albo w czwartek. Dni które mi odpowiadają znasz. To wtorki, czwartki tak gdzieś po 12 i piątki. Pani dyrektor raczej skłonna byłaby nam wypożyczyć co jakiś czas rzutnik, ale musimy się z nim zaznajomić i o niego troszczyć. Będziemy też odpowiedzialne za sale. Pani dyrektor powiedziała też, ze jej na nasze pierwsze spotkanie odpowiada 2 tydzień maja i jeśli o te ciapki chodzi.. Chodzi o to aby nie nabrudzić. Czyli możemy mieć obuwie na zmianę albo takie buciki ochronne jak w szpitalu, bo panią woźnym nie dopłaca za posprzątanie po nas. Co do pokazywania różnych rzeczy tam będzie tablica..(a zaznaczam, to raczej jedna konkretna sala i bez przemieszczania się po całej szkole, będziemy za nią odpowiadać) wiec można kupić kredę i gąbkę, a przy okazji pożyczyć stojak i zakupić plansze takie jak w Zgierzu były. To zawsze jakiś plus. Cóż.. Nawiasem chciałam ci Kasiu podziękować tak jak i paru innym osobą za to, że wciąż jestem z wami i naprawdę bardzo się ciesze, że mogłam pomóc. Mam nadzieję, ze wszystkim się spodoba i uda nam się sprostać wyzwaniu jakim jest założenie klubu. P.S. Jakby cokolwiek znacie moje gg, a jak ktoś nie zna to zawsze może zapytać tu lub Krwi, albo Neko. Tam tez porozmawiam jutro albo pojutrze z tobą Kasiu. :* |
Apr 28, 2010 5:23 AM
#6
Póki co mam dane od Tezuki, Agsuzuki i swoje. :) Od Tezukiego ;) ale spoko ^^ Mi osobiście pasuje termin piątkowy, bo we wtorek raczej się nie wyrobie ;/ ale tak to wpadnę ;3 |
Apr 28, 2010 8:04 AM
#7
Piątki jak najbardziej mi odpowiadają, ale za to wtorki odpadają, bo mam zajęcia na uczelni. |
Apr 28, 2010 1:56 PM
#8
Dobra to będą w takim razie piątki. :) To trzymam kciuki za dostarczenie danych od Was i by jak najwięcej chętnych udało nam się zwerbować! I przepraszam Cię Tezuki za słabą umiejętność odmieniania. ;) |
Apr 29, 2010 12:21 PM
#9
Apeluje o dalsze przesyłanie danych, póki co mam dane 5 osób więc pachnie troszkę malizną. Proponuje więc zasugerować dyrektorce 21 i 28 maja na 15:00. Oczywiście, jeśli Satsukie nie da rady, to ja mogę powiedzieć parę słów wstępu. Neko dasz radę stworzyć mini prelekcję? Może natchnęłoby to nas do nazwy dla klubu. Asiu myślisz, że dyrektorka się nie pogniewa, jak podamy jej nazwiska osób z zastrzeżeniem, że ostateczna wersja może być jeszcze aktualizowana? I wpadłam na mały pomysł z wyborem anime do seansów na spotkania. Macie coś przeciwko jakbym stworzyła quiz? :> |
Apr 29, 2010 12:52 PM
#10
No, 21 mam maturę, więc na 100 mnie nie będzie :< Boże jak mi smutno, już się nastawiłam na to przemówienie :< Miałam nawet sobie zrobić katedrę z kartonu ;__; Właśnie, już miałam krzyczeć że temat o nazwie dla klubu umarł >.< A tak się w to zaangażowałam =-= Ode mnie będą 3 osoby na pewno, z tym że dwie z nich mają maturę razem ze mną a trzecia nie rusza się nigdzie bez jednej z nich (ech ta miłość xD) więc 21 będą również nieobecni. Mam już ich zapraszać na to forum czy nie? I dokąd sięga wymagane minimum? Bo muszę wyselekcjonować swoich znajomych i poukładać ich od tych, których najłatwiej będzie zaciągnąc do tych, z którymi będzie najtrudniej xD Anime mi jest bardzo obojętne, nie mam nic przeciwko quizowi ^^ |
<b>Ave Totoro</b> <b><font color="purple">Zniszczę Cię. Uun.</font></b> |
Apr 29, 2010 1:05 PM
#11
To spora grupka by wpadła razem z Tobą - a 28 maja dałabyś radę?? |
Apr 29, 2010 9:56 PM
#12
Apr 30, 2010 12:55 PM
#13
O właśnie, jeszcze Himawari-chan ^^ Może nam się jeszcze uda namówić Ewę i Dominikę? ;> 28 będziemy na pewno i kto wie, czy nie przywlokę ze sobą jeszcze paru osób >D A do kiedy jest termin nadsyłania danych? |
<b>Ave Totoro</b> <b><font color="purple">Zniszczę Cię. Uun.</font></b> |
Apr 30, 2010 1:35 PM
#14
Nie wiem, czy powinnam jakoś oficjalnie się przestawić/przywitać/wygłosić mowę/zapłacić okup, więc przechodząc do rzeczy: Jak już wspomniała Satsuki, 21 mam maturę, więc nie da rady, bez względu na godzinę - myślę, że będę psychicznie maksymalnie wykończona. A 28. jak najbardziej tak; wiadomo, chyba, że stanie się coś niespodziewanego i ważnego, no ale rozumiem, frekwencja na początek powinna być duża, żeby zrobić dobre wrażenie, więc naprawdę postaram się być ^^ Zresztą ciekawa jestem, jak to wszystko wyjdzie. W ogóle powodzenia ^^ Satsuki_YO said: Ode mnie będą 3 osoby na pewno, z tym że dwie z nich mają maturę razem ze mną a trzecia nie rusza się nigdzie bez jednej z nich (ech ta miłość xD) więc 21 będą również nieobecni. Spadaj xP |
Apr 30, 2010 1:42 PM
#15
May 1, 2010 1:58 AM
#16
Ale jeśli chce się pojawić to musi podać imię i nazwisko, bo inaczej nie zostanie wpuszczony na teren szkoły - bo pani szatniarka będzie miała listę osób, które mają się pojawić i tylko te wpuści. Póki co mam dane 11 osób. :) |
May 1, 2010 6:33 AM
#17
May 1, 2010 8:04 AM
#18
Pani dyrektor jak sądzę dobrze zdaje sobie sprawę, ze lista osób obecnych w klubie jest niezwykle płynna i może się zmieniać nawet z minuty na minute. Nie będzie miała wiec pretensji jeśli nastaną drobne zmiany.Jednak wolałaby zapewne wiedzieć mniej więcej kto i w jakiej ilości wejdzie, oraz dokładnie w jakim czasie. To naturalne, bo przecież sam miesiąc w jakim to się odbywa tego wymaga, nie wspomniawszy o tym, że ona jest odpowiedzialna w takim wypadu za budynek, za uczniów i pracowników no i za nas. Tak więc jest to jak najbardziej uzasadnione, że chce być jak najlepiej poinformowana, oczywiście w ramach rozsądku. Poza tym ja proponuje, żeby dać te listę odpowiednio wcześniej i przy okazji pozwolić aby uczniowie szanownej placówki jeśli zechcą mogli do nas zajrzeć. Oczywiście uprzednio dopisując się do listy. W końcu to ich szkoła i mają prawo orientować się co się w niej odbywa, jak i w tym uczestniczyć. |
May 1, 2010 10:58 AM
#19
Uruchomiłam znajomości - teraz tylko czekać odpowiedzi xD Krew, dziś wieczorem/w nocy powinnam wysłać Ci dane pewnych ode mnie osób. Ogarnia mnie żal, z powodu mojej przymusowej nieobecności na najpierwsiejszym spotkaniu ;__: Tylko macie nie robić nic fajnego >.< |
<b>Ave Totoro</b> <b><font color="purple">Zniszczę Cię. Uun.</font></b> |
May 1, 2010 1:06 PM
#20
May 1, 2010 1:24 PM
#21
Jesteście podłe >.< Mam prawo żądać minuty śmiechu dla uczczenia mej nieobecności >.< |
<b>Ave Totoro</b> <b><font color="purple">Zniszczę Cię. Uun.</font></b> |
May 2, 2010 3:31 AM
#22
Jesteś pewna, że nie będzie Cie 28?? Póki co mam dane 17 osób. :) |
May 2, 2010 4:01 AM
#23
Nie nie nie, nie będzie mnie 21, 28 będę na stówę ^.- 21 mam ustną maturę z polskiego :[ 17 osób to dużo, czy mało? xD |
<b>Ave Totoro</b> <b><font color="purple">Zniszczę Cię. Uun.</font></b> |
May 2, 2010 7:41 AM
#24
Jak dla mnie całkiem sporo - obawiałam się, że będzie nas tak z 10 osób. ;) |
May 2, 2010 10:46 AM
#25
Wow! 17 osób :) nieźle, ja postaram się jeszcze 2 osoby namówić ^^ jakoś we wtorek dam znać jak mi poszło ;3 EDIT: Jedna osoba się zgodziła ^^ Ma wysłać maila. PS: Ja jednak nie wiem czy będę ;< mam wycieczkę klasową na 5 dni, od 17 maja, nie wiem czy wrócę rano, jak tak to na pewno wpadnę. |
JultrumoMay 2, 2010 11:52 AM
May 3, 2010 5:10 AM
#26
Cytując Kasię ,,Salę możemy zajmować już od drugiego tygodnia maja. Wcześniej jednak (do piątku właściwie) dyrektorkę musimy poinformować ile osób planuje przyjść i kilka wstępnych terminów naszych spotkań. Ustaliłyśmy wcześniej piątek więc proponowałabym następująco: 14 maja (powiedzmy o 15), 21 maja (też o 15) i może ewentualnie wtorek 11 lub 18 maja?" My tak gadu gadu, ale wyszło na to, że wszyscy rzucili się na ten 21 a przecież możemy tam być 14. Z tonu Pani dyrektor i z powiedzenia ,,Drugi tydzień maja." rozumiem raczej że chodzi o 14 a nie 21. A wtedy chyba większa część osób mogłaby się zjawić. No chyba, ze się mylę, albo coś mi umknęło podczas dysputy to mnie poprawcie. |
May 3, 2010 6:29 AM
#27
May 3, 2010 12:42 PM
#28
heeej, bo ja się zgubiłam! >_< to nie 21., tylko 14.? |
May 3, 2010 12:42 PM
#29
Mnie pasuje każdy piątek. 28 wybrałam tak wstępnie, bo po napisanych tu postach wnioskuje, że wtedy będzie najwięcej osób. Na prawdę pomysł zaczynania z gromadką 5 osób lub troszkę więcej mija się z celem. Więc proponowałabym 28 maja lub 4 czerwca. Można oczywiście wcześniej, ale co nagle to po diable. Ale wypowiedzcie się sami na ten temat. :) Wszystko jest do uzgodnienia. Jak myślicie? Oczywiście wcześniej trzeba wysłać listę z danymi, więc zachęcam do przesyłania choćby własnego imienia i nazwiska. |
May 3, 2010 12:44 PM
#30
łaaa, no to nie wiem. mnie 14. pasuje, ale wolałabym wiedzieć wcześniej, jakby co, żeby nic już na ten dzień nie planować. |
May 3, 2010 1:00 PM
#31
To może inaczej - ile osób się pojawi 14, 21 i 28? Niech się każdy wypowie :) Mi pasuje każdy termin, Agsuzuce z tego co wiem 21, może 28. |
May 3, 2010 1:43 PM
#32
May 10, 2010 4:05 AM
#33
Prosiłabym o potwierdzenie każdego, kto coś robi na najbliższym spotkaniu i kto co ze sobą przynosi. Ja przytaszczę własnego laptopa i odpowiadam za mini quiz (który wybada ogólną znajomość anime wśród klubowiczów). |
May 11, 2010 6:48 AM
#34
May 11, 2010 11:08 AM
#35
Wiecie co, miałam taką wizję, że to co będziemy oglądać w przyszłości (z tytułów podanych w odrębnym temacie) wybierzemy w drodze qizu. By grupę zintegrować - podzieliłoby się obecnych na dwa obozy, które na zmianę odgadywałyby zagadki z cyklu "jakie to anime". Mam całkiem sporo ciekawych zrzutek, mniej lub bardziej trudnych. Wygrana grupa wybrałaby jeden tytuł "nowy" i jeden "stary". Grupa tzw. "przegranych" wybrałaby któryś z nich, który od następnego spotkania zaczęlibyśmy oglądać. Podoba Wam się taka wizja czy tak nie bardzo? Albo wybierzemy coś do oglądania, a quiz swoją drogą? |
May 11, 2010 11:47 PM
#38
Fajny pomysł, chociaż nie jestem zbyt dobra w takim quizach... =_= Także wybaczcie, jeśli będę z kimś w grupie xP |
May 12, 2010 10:46 AM
#39
Pomysł z quizem fajny, choć tak jak Sakura jestem raczej cienka w te klocki. Muszę przy okazji powiedzieć, że zmienił mi się termin jednych ćwiczeń, które obecnie wypadają w piątki o 14 do 15.30. W związku z tym (za co z góry bardzo, bardzo przepraszam) na spotkania będę docierać z godzinnym opóźnieniem. Mam nadzieję, że to nie sprawi jakiegoś większego problemu. |
May 25, 2010 4:56 AM
#40
Pamiętajcie o ochronce na buty!! A spóźnianie się z przyczyn niezależnych od nas jest w pełni usprawiedliwione. :) Jak coś pamiętajcie o sali! Numer 17. Wymienię osoby, które mam na liście (by ktoś nie miał wątpliwości): Dragonir20, Ruzaki, krew, Tezuki, Eicca, Damaris, DSakura-chan, Agsuzuka, Neko-hime, Hila-chan, solar401, Amawa Hibiki, Sheyrena, HejK, Satsuki_YO + parę osób, których nicków nie mam: Szymona, Izy i Krzyśka. Mam dodatkowo dane dwóch chłopaków, ale z racji że nie podali mi swojego nazwiska (co było jedynym koniecznym warunkiem by wejść na teren szkoły) niestety nie będą mogli się pojawić. Jeśli macie pytania - to śmiało! |
May 25, 2010 9:56 PM
#41
May 26, 2010 7:46 AM
#42
Podłączenie sieciowe jest w salach informatycznych i innych do tego dostosowanych. Tam raczej nie... Ale można się pytać czy możemy skorzystać z internetu. Jednak tylko przy nadzorze jak myślę. Poza tym internet jest w bibliotece. |
May 26, 2010 8:20 AM
#43
Przepraszam wszystkich, nie dam rady być na spotkaniu :( powód jest taki, że mam bardzo poważne problemy w szkole, a do końca roku mało czasu :/ jeszcze raz gomen ;( |
May 26, 2010 9:22 AM
#44
May 26, 2010 10:04 AM
#45
A może być na dyktafonie? No i może na fotkach oraz krótkich filmikach. Oraz reportaż? A więc muszę was nawiasem spytać o dwie ważne rzeczy tu. Ponieważ mamy możliwość zrobienia plakatu A3 na UŁ to czy może macie jakieś pomysły? I co sadzicie o zrobieniu strony klubu na razie na blogu, a potem przeniesieniu jej? |
May 27, 2010 2:17 AM
#46
Żadnych dyktafonów :P U to szkoda, że Was nie będzie! A Wy dziewczyny ustaliłyście koniec końców, która z Was prowadzi tą prelekcję (nie chce by jutro była jakaś przykra niespodzianka)? Satsuki nie zapomnisz o słowniku? W końcu trzeba pomyśleć nad nazwą. :> |
May 27, 2010 9:03 AM
#47
May 29, 2010 11:02 AM
#48
I jak Wam się podobało spotkanie? Jakieś refleksje? :) |
May 29, 2010 12:31 PM
#49
Myślę, że spotkanie można uznać za udane, mimo iż było mniej osób niż się deklarowało. Ale to przecież początek, więc nie ma co narzekać. |
May 29, 2010 1:05 PM
#50
Mnie się podobało bardzo :) Zwłaszcza momenty, kiedy zaczynały się dyskusje. Widać, że wszyscy mamy coś do powiedzenia ;);) |
More topics from this board
» REAKTYWACJA!Jultrumo - Jan 7, 2011 |
2 |
by Jultrumo
»»
Jan 8, 2011 1:28 PM |
|
» NOWY POCZĄTEKJultrumo - Dec 7, 2010 |
10 |
by Jultrumo
»»
Dec 17, 2010 3:23 PM |
|
» SOBOTA 04.12Neko-hime - Dec 2, 2010 |
1 |
by HejK
»»
Dec 3, 2010 2:21 AM |
|
» KonwentyNeko-hime - Mar 17, 2010 |
34 |
by Sheyrena
»»
Nov 22, 2010 5:49 AM |
|
Poll: » Spotkanie integracyjne cz. 2Neko-hime - Oct 24, 2010 |
8 |
by Neko-hime
»»
Nov 11, 2010 2:39 AM |