Forum Settings
Forums
New
Jan 14, 2010 11:17 AM
Feb 2008
19
A więc tak kilka zasad postowania w tym temacie ;)
1. Imię
2. Zawód
3. Skąd
4. Fotka (nie musicie dawać jeśli nie chcecie)
5. Ulubione Anime i Manga, oraz powód czemu tak ;)
6. Wasze zainteresowania
7. Jakiej muzyki słuchacie
8. Sami coś wymyślcie bo mi się nie chce xD

---------------------------------------------------------------------------------------

Ja pierwszy.
Jestem Dawid, od urodzenia jakby ktoś pytał... xD Taki średniego wzrostu grubasek. W tygodniu za dnia pracuję na kopalni KWK Bielszowice, w weekendy studiuję Górnictwo w Gliwicach.
Jestem z Rudy Śl. dokładnie to z Bykowiny. Fotkę jakby ktoś chciał znajdziecie np. na naszej klasie :P Wpiszcie sobie po prostu Dawid i tyle ;p
Moim ulubionym anime jest Higurashi No Naku Koro Ni, dlaczego? Tak zawiłego fabularnie anime nie widziałem nigdy, death note przy tym to nic.
Zaś manga to Berserk, średniowieczne klimaty, walka dobra ze złem na miecze, upiorne stwory, zatracony główny bohater, oj tak ;)
Poza tym to interesuję się rozwijaniem własnych potrzeb, jak japonistyka, kultura, wiedza ogólna itp.
Moją ulubioną muzyką jest Rock każdego rodzaju ;)
Peace.
PascalFeb 11, 2012 5:20 AM
Reply Disabled for Non-Club Members
Jan 15, 2010 9:10 AM

Nov 2008
27
No dobrze skoro już tu jestem to też coś napiszę, a co!
Moje imię to Milena, za które mogę winić tylko i wyłącznie rodziców xD Jestem dość wysoka (173 cm.), chuda (niektórzy twierdzą, że za bardzo ;)) i bardzo blada, co akurat w sobie lubię.
Jeszcze nie pracuję. Uczę się w Technikum nr 3 w Rudzie Śląskiej, dokładniej w Halembie, gdzie także mieszkam.
Fotkę znajdziecie na NK jak wyżej. Wpiszcie Milena Ławniczak i nie ma problemu ;)