Forum Settings
Forums
New
Mar 21, 2016 4:57 AM
Nov 2014
1
Wat zijn jullie top rpg anime? Ik ben momenteel zoveel mogelijk rpg anime of gelijkaardige anime aan het bekijken en ik ga daarna ze een ranking geven volgens mijn mening :) Maar wat is jullie mening? Welke hebben jullie al bekeken en wat zijn jullie rankings?
Reply Disabled for Non-Club Members
Mar 21, 2016 8:37 AM

Dec 2015
2
Ik heb er nog niet veel gezien (al loopt mijn to-watchlist over), maar dit is wat ik van de series vind.

Sword art online (I en II) is een hele goede anime, maar wijkt net iets teveel af van zijn oorspronkelijke thema (vastzitten in een vrmmorpg) om te gaan focussen op andere dingen (romance/drama). Al bij al een goede rpg anime 7/10
Danmachi is van in het begin niet echt op het game aspect gericht, maar meer op het leven en relaties in een rpg-actige wereld. Ik vind deze iets beter dan SAO in het algemeen al krijgt hij ook een 7/10.
Andere series zoals log horizon, .hack en overlord gaan snel aan dit lijstje worden toegevoegd

Ik ben benieuwd wat je ranking uiteindelijk gaat worden! :D

Edit 23/03/16
Overlord heb ik ook aan mijn lijst kunnen toevoegen en tot nu toe vind ik dit de beste rpg anime die ik al heb gezien. Dit komt omdat het zich het beste in de rpg stijl houd en nog steeds een goed verhaal kan brengen. Daarom gaf ik het een 8/10
Lordi666Mar 23, 2016 2:33 PM
Reply Disabled for Non-Club Members
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login