Forum Settings
Forums
New
Feb 24, 2008 5:20 AM

Feb 2008
48
Så! tænkte at jeg ville lave en topic siden der åbenbart ikk er gang i noget her xDD (haha) nåh... men hvad er det sidste i har set? ~lavede lige en marathon-day med paradise kiss ~ den var alligevel ret god i forhold til hvad andre sagde :b
Reply Disabled for Non-Club Members
Feb 29, 2008 4:30 AM
Oct 2007
26
Jeg er i gang med flere anime'er, men den jeg sidst så et par eps. af var Juuni Kokuki / Twelve Kingdoms. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om den endnu. Den har indtil videre ikke gjort specielt indtryk på mig.
Mar 2, 2008 1:02 PM
Mar 2008
3
Sidste weekend så jeg alle Elfen Lied episoderne.
Lidt blodig, men vildt god.
Mar 7, 2008 4:12 PM

Feb 2008
4
hmm.. har i de sidste 6-8 dage set; Shingetsutan Tsukihime, ef - a tale of memories og de sidste par afsnit af Lucky Star færdig. Lige begyndt på Sousei no Aquarion, det var vidst det hele

Wahhh?! Synes du ikke Twelve Kingdoms er god? synes ellers den har nogle features som gør den special og unique (man skal nok se den færdig først)

//Rong

So much to do, so little time
Mar 12, 2008 9:18 AM

May 2007
85
For tiden ser jeg mest af NHK ni Youkoso!, den er ret interessant faktisk.

Men jeg ser også Clannad, Naruto, Ground Defence mao-chan og Final Fantasy: Unlimited, når jeg nu får lyst.
Mar 12, 2008 1:18 PM
Oct 2007
26
Nu har jeg set 21 eps. af Twelve Kingdoms og er kommet til at synes bedre om den.

I går så jeg Magical Shopping Arcade Abenobashi færdig. Den er godt nok bizar. Jeg tror ikke jeg havde fået set den færdig hvis jeg ikke havde lånt den på dvd af en.
Mar 13, 2008 9:00 AM
Jun 2007
5
Naa ser lige nu Trigun, Bleach, Naruto og Monster...
Mar 28, 2008 11:42 AM
Oct 2007
26
Så har jeg fået set Kino's Journey færdig. Den er ret speciel og tankevækkende. Man skal kunne lide den slags anime eller være tålmodig for at se den færdig.

Så er jeg nået til eps. 38 af Twelve Kingdoms og den har virkelig fanget mig nu. Håber at de løse tråde bliver samlet i de sidste 8 episoder.
Apr 29, 2008 7:51 PM

Feb 2008
4
Så.. færdig med et par serier nu...
Code geass er godt nok en del bedre end jeg troede =P Man kan hvis ikke stoppe med at føle med hovedpersonen.
Kitty Grade, tjaa ikke den bedste serie, men værd at se hvis man ikke har andet
Wolf And Spice er heller ikke så ringe, det kan jeg i hvertfald anbefale.
Bamboo Blade er også en af dem man bare kan se hvis man ikke har andet at lave.

Hvad synes du så om twelve kingdoms Wish?

//Rong

So much to do, so little time
May 7, 2008 3:33 PM

Feb 2008
48
mhmm ^^ så fakkertalt codegeass for ikk så lang tid siden .. hov endnu en ting jeg ikke har skrevet på listen *doh* D: den var bedre end jeg troede den ville være xDD men jeg læser self også alle de dårlige comments xDDD ... Wolf and spice læste jeg fakkertalt før jeg så den ... sys anime versionen er bedre men det er sikkert fordi jeg ikke er sådan en som sætter sig ned med en bog/image filer også bare læser xDD... nåh.. læser rimlig meget manga her for tiden... har også fundet en ret god side til det nu!! (waiii) OG en ny computer med bedre internet xDD (endnu mere waiii!) ååhhh Kino's Journey er pisse god!! >w<!!! Har tænkt på at se Twelve Kingdoms men længerer er jeg ikke nået @___@ ... er den okay god? xD
May 16, 2008 3:00 AM

Nov 2007
1
Følger selv meget med i Code Geass. Er meget overasket over hvor god den var efter jeg gav den en chance. Men den ligger som en af mine favoritter af nyere releases sammen med Macross Frontier. MECHS FTW er nok sagt!

Primære grund til jeg kan lide Code Geass er Lelouch, han er min type skurk. Men er han så en skurk? det vil slutningen kun kunne sige men den er på min to buy list, når den kommer på blueray.
May 26, 2008 1:32 AM

Jul 2007
17
Ser ikke nogen anime lige pt, men har lige afsluttet Saikano :3 Så burde gå igang med at se OVAen når jeg får tid. Ellers skal jeg se resten af Kamisama Kazoku snart også.
Jun 1, 2008 4:28 AM
Oct 2007
26
Havde helt glemt denne tråd. ^^;

Jeg var ret skuffet over slutningen på Twelve Kingdoms. Der er alt for mange løse ender. Jeg troede at de sidste eps. ville blive brugt på at samle op på de foregående historier, men der kom i stedet en ny.
Reply Disabled for Non-Club Members

More topics from this board

Poll: » Har du en bruger på DKnekos forum?

Mai-Wish - Dec 1, 2008

1 by Rong »»
Apr 29, 2009 8:58 AM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login