Forum Settings
Forums
New
Mar 17, 2010 3:24 AM
#1

Offline
Oct 2008
821
Jako, że przynajmniej z częścią z Was mam nadzieję kiedyś spotkać się na kawie i pogawędzić o anime, proponuję, abyśmy się trochę bliżej poznali. Kto ma ochotę, niech napisze coś o sobie. ;) Oczywiście coby dać przykład, zacznę od siebie. :)

Hajimemashite!

Na imię mam Piotrek, choć bardzo niewiele osób zwraca się do mnie w ten sposób. ;) Mam 21 lat i jestem studentem 3 roku filologii słowiańskiej na ATH, specjalizacja język słoweński w biznesie i turystyce. Mangą i anime interesuję się od blisko 2 lat, choć jak większość tutaj zaczynałem od Yattamanów, Sailor Moonów czy innych Królestw Kalendarza, kiedy to byłem małym brzdącem(kiedy to było... staro mi).

Moim pierwszym "świadomym" anime był Vampire Hunter D: Bloodlust, i po dziś dzień pozostaje moim ulubionym anime, a D ulubioną postacią i wampirkiem. :) Potem odświeżyłem sobie Sailor Moon, dzięki temu zawitałem tam na pewną polską stronę z anime i poznałem piękno serii Ah! My Goddess!, które oglądałem bez przerwy przez kilka miesięcy. :P Potem w wakacje znajoma poleciła mi Neon Genesis Evangelion, i od tego zaczęło się już na dobre i trwa do dziś. :)

Poza anime lubię gry komputerowe, gry planszowe, grywałem w papierowe RPG i w karcianki też. :) Do tego oczywiście kocham muzykę rockową, choć ostatnio z braku weny przerzuciłem się jpop i jrock, a nawet techno. :P Jakieś specjalnie uzdolnienia? W zasadzie brak, mam taki głupi typ charakteru, że interesuję się wszystkim po trochu, także wiem coś o wszystkim, ale nie ma rzeczy, o której wiedziałbym wszystko... Aha, no i w moim słowniku nie ma słówka "taboo", także możecie rozmawiać ze mną na każdy temat.

Hmm, tyle mi przychodzi do głowy, jak chcecie, możecie mnie pomęczyć jakimiś pytaniami. ;)
Reply Disabled for Non-Club Members
Mar 17, 2010 5:35 AM
#2

Offline
May 2009
118
Teraz ja ^^

Witam :D