New
Jan 27, 2008 5:09 AM
Introduceer jezelf. Hoe ben je hier terecht gekomen? Ik stichtte deze club. Wat is je nick op ND? DJJ Wat is je echte naam? Jason Woonplaats? België Leeftijd? 17 ... Voeg nog meer informatie toe als je wil. |
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines. |
Jan 27, 2008 6:59 AM
Jan 27, 2008 8:50 AM
Kaas is best lekker ja, vooral gesmolten kaas; Heerlijk gewoon. Zit jij wel eens op IRC m-boy? Ik heb al eens eerder met iemand in een IRC kanaal zo over kaas gepraat. |
[url]irc://irc.rizon.net/riposte[/url] |
Jan 27, 2008 9:32 AM
Eens even zien of ik hier als non-clublid ook gewoon berichtjes kan plaatsen... Kaas kán zeer lekker zijn, maar verliest vaak compleet zijn charme zodra het ofwel: a) niet geel is (lekkere uitzonderingen daargelaten, zoals mozzarella) b) in volledig vloeibare vorm is Vooral kaasfondue kan ik niet uitstaan, van de geur alleen al krijg ik kotsneigingen. :V |
Jan 27, 2008 10:05 AM
Waarom verander ik de naam van de topic niet gewoon in "Lust je kaas?" =') . |
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines. |
Jan 27, 2008 2:07 PM
Hoe ben je hier terecht gekomen? Uitgenodigd. Wat is je nick op ND? N-Mare Wat is je echte naam? Willsen Woonplaats? Noordwijkerhout Leeftijd? 17 En dan maar even ontopic. -- Kaas is lekker. Ik prefereer het liefst kaas op mijn brood dan wat dan ook, al moet de kaas niet al te erg stinken =o |
Jan 28, 2008 11:34 AM
Kaasliefde verspreid, missie geslaagd. =) En ik zit nooit op IRC, maar verspreid de kaasliefde wel met grote maten. Offtopic: Hoe ben je hier terecht gekomen? Via ND, maar ietwat indirect via A-S. Wat is je nick op ND? :') Wat is je echte naam? Michael Woonplaats? Capelle a/d IJssel (twee hoofdletters bij de IJssel, Maurice (A) ) Leeftijd? 14, althans dat wordt me verteld. =/ |
Jan 28, 2008 12:45 PM
Hoe ben je hier terecht gekomen? Ik volgde Willsen's profiel ;'] Wat is je nick op ND? Wacht, ik heb daar wel een account ergens... toch? Wat is je echte naam? Martijn Woonplaats? Prinsenbeek. Dorpske van Breda. Leeftijd? 15.42 |
Jan 28, 2008 11:35 PM
Kaasfondue en van die schimmelkaas vind ik ook niet echt lekker. Maar gewone gesmolten kaas op tosti's en Mozzerella op pizza's is gewoon hemels. offtopic: Hoe ben je hier terecht gekomen? ND's MyAnimeList thread. Wat is je nick op ND, DS-G en het Aniway forum? Archer. Wat is je echte naam? Erik. Woonplaats? Lisse, Zuid-Holland (ergens bij de grens met Noord-Holland in de buurt). Leeftijd? 18. |
Feb 15, 2008 6:36 AM
ND Name: rpgmaster17 :p Real Name:Jeffrey Location: Flovoland En ik eet op dit moment een heerllijke Ham-Kaas Tosti met Ketchup =D |
Mar 2, 2008 4:18 AM
Hoe ik hier ben gekomen?: Redirected ND Name: Soulreaper (zal weinigen verbazen) Echte/Real Name: Siu Hin Tang. ja, ik heb een Chinese naam, maar je mag me gerust Dennis noemen Locatie/Location: Bodegraven, Zuid Holland |
Stars will collide |
Mar 2, 2008 9:34 AM
Je bent heel erg offtopic Soulreapah... OT: Gesmolten kaas op een gebakken ei met ham is ook heerlijk, ik gooi er altijd zoveel plakjes overheen dat het hele ei bedekt is. |
Mar 2, 2008 12:53 PM
Ik dacht dat dit het 'Wie ben jij?'-topic was en niet het 'Kaas'-topic =P |
Stars will collide |
Mar 4, 2008 9:32 AM
Jul 7, 2008 6:16 AM
Omdat ik me verveel ga ik ook maar eens hier reageren =) Hoe ben je hier terecht gekomen? Via ND Wat is je nick op ND? MoonCat Wat is je echte naam? Jessie Woonplaats? België Leeftijd? 18 Ik hou trouwens ook van kaas! |
Oct 3, 2008 4:50 PM
Hoe ben je hier terecht gekomen? ND. Wat is je nick op ND? Eline Wat is je echte naam? Eline Woonplaats? Nijmegen + Utrecht Leeftijd? 19 Ik lust geen kaas! |